wtorek, 9 lutego 2016

fit batoniki

smaczne i zdrowe na przekąskę zamiast słodyczy ;-)
zainspirowała mnie vitalijka anna :-*
                            SKŁADNIKI
3 mocno dojrzałe banany
3 jajka
pół szkl mleka
2 łyżki miodu
płatki owsiane i ryżowe
dowolne bakalie-ja dałam:
kokos, żurawine. daktyle, sezam, siemie lniane
                          WYKONANIE
banany, jajka,mleko i miód zblendować

żurawine i daktyle posiekać
dodać bakalie i wymieszać
pomału dodawać płatki i mieszać-ile dokładnie dałam nie wiem,
ale ciasto ma być wilgotne ale nie lejące, więc ilość płatków zależy od wielkości bananów i jajek
gotową masę wyłożyć na blaszke wyłożoną papierem do pieczenia i porządnie uklepać 
piec w 180 stopniach do zarumienienia- u mnie wyszło 45min
gotowe i wystudzone można popisać rozpuszczoną gorzką czekoladą
pokroić na batoniki-mi wyszły kwadraciki ;-)
                               SMACZNEGO!!!!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz